Op 9 en 10 juli vindt de jaarlijkse inlevering van materialen plaats bij De Tukkers. We willen jullie eraan herinneren dat het belangrijk is om ervoor te zorgen dat alle materialen compleet en in goede staat worden ingeleverd. De materialencommissie zal erop toezien dat alles correct wordt ingeleverd, dus controleer van tevoren goed of je niets mist. Spelers kijk thuis nog even goed in de kledingkast of er misschien wedstrijdkleding of ander materiaal tussen zit dat moet worden ingeleverd. Bij vragen kunnen jullie je directe trainer/leider benaderen.

De volgende materialen moeten worden ingeleverd:

  • Wedstrijdshirts en broekjes
  • Wedstrijdballen
  • Bidons / waterzakken
  • Leidersjassen

Zorg ervoor dat je alle genoemde items compleet hebt en ingeleverd worden op een van de genoemde data. Het tijdstip van inleveren is tussen 18:00 – 20:00 uur op het complex van De Tukkers. Samen houden we onze club op orde!

Alvast bedankt voor jullie medewerking!